Regulamin platformy internetowej Akademia SKKP
§ 1
Postanowienia wstępne
- Platforma internetowa AKADEMIA SKKP, dostępna pod adresem internetowym https://www.akademia.skkp.org.pl, prowadzona jest przez Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce, z siedzibą przy ul. Piękna 24/26a, 00-549 Warszawa, NIP: 5252120120, REGON: 013227340, wpisanego do Rejestru Stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej pod nr KRS 0000152119.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z platformy i określa zasady korzystania z platformy internetowej oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem platformy.
§ 2
Definicje
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca - Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, z siedzibą przy ul. Piękna 24/26a, 00-549 Warszawa, NIP: 5252120120, REGON: 013227340, wpisanego do Rejestru Stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej pod nr KRS 0000152119
- Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Platformy.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Platformy.
- Platforma - platforma internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://www.akademia.skkp.org.pl. Platforma internetowa AKADEMIA SKKP znajduje się na platformie szkoleniowej Symposium Cracoviense Sp z o.o.
- Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Platformy), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin Platformy.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Szkolenia lub Szkoleń ze Sprzedawcą.
- Konto - konto klienta na platformie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta, informacje o złożonych przez niego Zamówieniach oraz zakupione na Platformie Szkolenia.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny na platformie umożliwiający złożenie Zamówienia i dokonanie płatności.
- Szkolenie - dostępna na Platformie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Szkolenia zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy internetowej. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się umowę o świadczenie usługi szkoleniowej online.
§ 3
Kontakt z Platformą
- Adres Sprzedawcy: SKKP ul. Piękna 24/26 a, 00-549 Warszawa
- Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 501 764 399
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: Alior Bank 64 2490 0005 0000 4530 4353 4664
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00 -17.00 od poniedziałku do piątku.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania z Platformy, w tym przeglądania oferty szkoleniowej Platformy oraz składania zamówień na Szkolenia, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Platformy spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie oferty szkoleniowej Platformy oraz składanie zamówień nie wymaga zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Cena Szkolenia obejmujące dostęp do usługi szkoleniowej na Platformie przez okres 3 miesięcy od daty złożenia zamówienia i dokonania płatności.
§ 6
Konto na Platformie
- Klient po dokonaniu zakupu na Platformie otrzyma od Sprzedawcy dostęp do indywidualnego konta na platformie szkoleniowej.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu email wskazanego w zamówieniu oraz kodu dostępu, ustanowionego przez Sprzedawcę.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Szkolenie będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Kup szkolenie”
- wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, wpisać dane do faktury, jeśli odbiorcą jest Przedsiębiorca,
- kliknąć przycisk “Zamów i zapłać”,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić zamówienie.
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia na Platformie internetowej zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Platforma udostępnia tylko możliwość płatności elektronicznych. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
§ 9
Prawo autorskie
- Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane Klientowi przez Sprzedawcę są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i jako takie są objęte ochroną prawną. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody Sprzedawcy. Zakazane jest pobieranie Szkoleń i udostępnianie Konta innym osobom.
- Sprzedawca informuje Klienta, że dalsze rozpowszechnianie Szkolenia przez Klienta bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Zakup szkolenia nie jest jednoznaczny z otrzymaniem jakichkolwiek praw autorskich do Szkoleń, czy też oprogramowania znajdującego się na Platformie.
§ 10
Rozwiązanie i odstąpienie od umowy
- Umowa rozwiązuje się z upływem czasu, na jaki Szkolenie zostało udostępnione Klientowi przez Sprzedawcę.
- Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy z zastrzeżeniem ust. 3.
- Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Za rozpoczęcie świadczenia usług przez Sprzedawcę uznaje się moment pierwszego korzystania ze Szkolenia po uiszczeniu opłaty.
- Poprzez dokonanie opłaty i zalogowanie się do swojego Konta, Klient oświadcza, iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi szkolenia.
- Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. w formie e-mail przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
§ 11
Reklamacje
- Reklamacje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy przez Sprzedawcę należy zgłaszać, na adres e-mail: [email protected]
- Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę oraz siedzibę Klienta;
b) określenie przedmiotu reklamacji;
c) tytuł Szkolenia i identyfikator transakcji płatniczej;
d) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację oraz załączenie wszelkich dokumentów oraz informacji wykazujących zasadność roszczeń reklamacyjnych;
e) datę zawarcia Umowy;
f) określenie żądania wysuwanego w związku z reklamacją. - Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
§ 12
Ochrona danych osobowych
- Składając zamówienie Kupujący wyrażają zgodę na umieszczenie swoich Danych w bazie Sprzedawcy i na ich przetwarzanie dla celów realizacji Umowy, procesu reklamacji oraz w celach marketingowych i handlowych.
- Podanie Danych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sprzedawcę.
- Administratorem Danych jest Sprzedawca.
- Dane są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania i żądania ich usunięcia. Wszelkie kwestie szczegółowe odnośnie ochrony danych osobowych, sposobu ich przetwarzania oraz polityka plików cookies zostały uregulowane w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie Internetowej: https://skkp.org.pl/prywatnosc oraz Platformie internetowej https://www.akademia.skkp.org.pl
- Klient dodając komentarze przy materiałach udostępnionych przez Sprzedawcę, a utrwalanych za pośrednictwem zdjęć, bądź video wyraża jednocześnie bezpłatną, nieodwołalną i nieterminową zgodę na utrwalenie i rozpowszechnianie jego danych osobowych, w tym również wizerunku.
§ 13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Platformę internetową zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
SKKP Warszawa, 1.12.2020.